Träning i karlssons gym :)

Idag har jag och danielsson tränat i vårt hemmagym!
började 3 o slutade halv 5, sedan gick vi upp på mitt rum och gjorde röris :)
så idag har jag rört på mig och det känns jätte bra!!!

Har fått mycket energi och vilja att kunna gå ner i vikt nu, vaknade i morse och tänkte
"för helvete Alice, nu ska de bli ändringar!!"
Och de började med att jag slängde i en tvätt sedan plockade ja fram några "redsakp" som vi har hemma som t.ex. bildäck utan fälg( kastade de, använde som tyngd), ett litet hemmagym, boxsäck(lyfta och slå på), en sak man kan böja med händerna, hopprep( hoppade 50*6=300 xD), en gammal fotboll att slänga i golvet och två dynor som vi gör situps och armhäv på :D
Känner dock att jag måste gå lite försiktigt fram annars tröttnar jag nog :/
Måste äta rätt oxå för rör jag mig och äter dåligt så spelar de ju ingen roll...


 Så ni som följer min blogg, nu ver ni att ja lever :)


På denna bilden vägde jag 66kg!! kan inte fatta att jag har varit så liten :'(
MEN så ska jag se ut igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0