konfirmation och barnpassning

God morgon!
vaknade vid kvart över 7 och tänkte åka till båstad för yoga men jag hann inte :(
man ska vara där en halvtimme innan och det var då jag vaknade -.-
aja.. så nu sitter jag här med min lilla bärbara i sängen och bloggar.
som rubriken avslöjar så ska jag till min kusin idag som tar konfirmationen.
Ska vara där runt 3, sen vid halv 6 tiden så åker jag ner till Sidney och Wesley för att passa dem.
Deras föräldrar ska på en "barnförjuden" fest och hade ingen som kunde passa,
så jag ställde upp :)
Jag ska sova där eftersom det kan bli ganska sent och för dem behövde mig en stund imon med.

Wesley är snart ett helt år!! kan knappt fatta de!
han föddes ju för någon månad sen :/
den 15 juni blir han ett år.
    
wesley någon vecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0