danmark imon

Imorgon åker jag och min klass till danmark och ska kolla i något slott,
inte hela klassen följer med eftersom alla inte har fritidsturism :P
ska ha med mig matsäck och lite nöd pengar, om man behöver mer vatten eller liknande.
väntar bara på att mamma ska komma hem så att man kan gå ner och handla -.-

Idag hade vi ingen svenska och det gjorde att jag o frasse åkte in till stan och fikade,
blev en islatte :D tycker den blir godare och godare varje gång jag testar den :P
har testat den en gång tidigare men glömde säga att den skulle vara laktosfri,
så jag vågade inte dricka upp den och kunde inte riktigt njuta av den.

Inte mycket kvar av skolan nu och det är så jäkla skönt!
få slippa vissa personer som man bara får krupp på!!
men tråkigt att skiljas från vänner.

Nu ska jag kolla vad jag ska träna ikväll :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0