väntans tider..

sitter och väntar på att klockan ska bli "träning". Ska köra Core idag och få lite ny träningsvärk i magen :P
haha märker att bara en gång har gjort mycket skillnad.
Har gjort en hel del PA idag, väldigt skönt att ha det gjort.
dock måste de lämnas in och läsas, rättas och sen ska jag fråga om rapporten :S
Annars känns det som att det går i rätt riktning nu :D
Körskolan går bra nu med :D Har gjort halkan och har inbokat en liten uppkörning :D
Om allt går som jag vill så har jag körkortet i mitten av april :D
 vill verkligen ha det nu... kunna köra till och från Jonny själv :P
slippa ta bussen, kunna köra ner till Båstad för o träna och sen köra hem igen :P

Saknar Jonny nu :( <3  vill att du alltid ska finnas vid min sida...
du betyder så himl mycket för mig, tror inte du vet hur mycket.
Du berättar hela tiden hur ycket du tycker om mig, men hur ofta säger jag till dig?
men jag vill att du ska få veta hur mycket du verkligen betyd för mig <3
efter sommaren ska jag tattuera mig, den ska symbolisera kärlek, familj och vänner.

Nu ska jag packa min träninsväska :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0