Väla+Familia+ Bowling= MYSIGT

Igår spenderade jag tillsammans med Jonny <3
jag åkte till honom på morgonen och åkte därefter till väla :P
Hittade en hood och en skjorta :D men får byta hooden -.-
sen åkte vi till familia och där köpte jonny två ringar, likadana. En till mig och en till han, så vi matchar.
väldigt fina blev vi :D den är silvrig och med en svart "extra" ring som man kan snurra :P
efter handlandet åkte vi hem till han då han skulle fixa sig.
hem till mig där jag snabbt som attans tvättade håret och bytade tröja:)
Mötte upp Lina och fredrik och körde ner till båstad för bowling :D

En helt underbar dag, som jag inte ångrar en sekund!!

Alice <3 Jonny




Kommentarer
Postat av: Jasmine

:)

2011-03-07 @ 17:44:37
URL: http://dyingcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0