hemma hos min sockettopp <3<3

sitter hemma hos en underbar människa och är mätt och glad :)
Han är i köket och donar och vill inte ha hjälp :)
Nu är det 10min kvar tills vampire diaries börjar :P
något roliga är att när jag och jonny skulle gå in till hans lägebhet, var där ganska halt :P
tur som det var så trillade jag inte, men en rolig start på dagen :P
Till middag fick jag: fläskfile,potatisgratäng, beasås och grönsaker- Underbart mumsigt!!

nu väntar efterrätten: hallon, jordgubbar, vindrovor och smält chocklad :)
vi ska alltså doppa :)
Aldrig testat innan så det bli kul att få testa :)

vi har idag kännt varandra i en vecka och tre dagar :O men det känns som några år!
tycker det är lite läskigt :P men nu börjar han bli färdig :)
springer fram och tillbax:)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Glad för din skull :) <3

2011-03-05 @ 17:49:38
URL: http://dyingcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0