mardrömmar!!

Jag drömmer så konstigt och har gjort det i nästan en vecka :(
Jag drömmer bl.a om Tom, sabine, sidney och wesley.
För någon dag sedan så drömde jag att jag varhos dem och skulle vara barnvakt,
och tomm och sabine var jätte taskiga mot mig :/
och då menar jag jätte!
Sen drömde jag inatt att jag var på väla med Wesley när han var ganska liten.
JAg skulle på toa och dum som jag var så ställde jag vagnen utanför -.-
när jag kommer ut igen så är wesley borta!
jag letar överallt och ringer polisen och allt.
jag springer på väla med en tom vagn och letar och letar....
När jag nästan ska vakna så hittar jag honom är hemma -.-
han ligger ute på gatan men mår bra :)

Men jag var livrädd när jag vaknade...
fick smsa sabine och fråga hur han mådde :/
Och jo han mår bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0