Ett tag sedan

Nu var det ett tag sedan jag blpoggade.
Men vad gör det när man nästan inte har några läsare.
Imon har vi studiedag så då blir det att jobba med fritidsturism, ska redovisa om greklan och bjuda på mat :)
så skönt att komma över allt och bara leva för egen gåva :)
förstår inte att jag har hållt i detta så länge... att jag inte har släppt det innan..
Men nu är det så jäkla skönt! Att slippa känna dina blickar hela tiden, att jag blockerar din kniv i ryggen hela tiden.

Jag ska vara med i tv i mars. Jag var med i tidningen idag :D
När jag passade Thilda igår i kyrkan :)
Här är bilden ifrån tidningen :)

Thilda är 3 månader och så jäkla söt! :)
hon börjar känna igen mig nu, när jag kommer så ler hon väldigt mycket :)

Nu ska jag sova och samla krafter till imon :)

Kram Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0