Komux! :)

 Nu har komvux börjat på riktigt! :) Det har gått en vecka nu sedan vi började och jag tycker det är skönt att börja skola igen. Att få rutiner och saker att göra under dagen är något jag tycker är skönt.  Börjat prata med nya människor och det är oxå väldigt roligt, att istället för att gå med folk bara för att...det känns inte alls bra. Nu har jag folk omkring mig som är roliga och vill vara med mig :D
Jag har fått mitt körkort! :D:D den 26 juli klarade jag det! första försöket xD Ha säger jag bara!
Jobbat har jag oxå gjort i sommar -.-' MEn jag har tjänat typ 22tusen :) dock har jag fått skatta :'( så blir inte så mkt :( 
Ja nu vet ni att jag lever :)  Ska försöka blogga mer :) Skönt att få skriva av sig ibland! :)
"Live you life"!
/Alice

 
Har fotograferat lite i sommar :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0