Slutat men är i skolan -.-

Sitter i skolan nu och väntar på tiden.
Bussen går 10.05 från stationen och jag planerar att ta den ifrån rönne.
Men nu får jag vänta i skolan och innan jag går till bussen ska jag till ICA
för jag är vrålhungrig!
Nu sitter min bästa frasse på ett flyg påväg ner till Turkiet den fuskisen!!!
jag saknar henne och får inte träffa henne förren nästa fredag möjligtvis.

Igår fick jag en ide om en tattoo som jag vill ha, det ska stå "Carpe Diem" på sidan av armen.
Låter inte så fint men jag tror att det kan bli skitfint :)
men sen vill jag ha ett hjärta på min handled som är ca.2.5cm stor.
har oxå hittat en ängel som jag vill ha på min axel eller på skuldran :S
känns som att det inte kommer att sluta :/
Vill ha så mkt nu...men vill inte bli ett helt plakat med tattoos!
Vill bara ha några små fina.

Men men nu ska jag till ICA och köpa frukost!
CAIO

(typ i denna stilen skulle jag vilja ha min tattoo)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0