Baka idag

Idag ska killarna i familjen o köra gokart.
Jag snäll som jag är ställer upp o bakar något till dem att ta med sig.
Men då är frågan, vad vill de ha.
Jag får fråga dem o sen sätta igång ;)
Nu sitter jag o lyssnar på gammla låtar ifrån Martin Stenmarck.
Mycket bra! :)

Tungan är fortfarande svullen men inte helt så mycket som innan. Sakta men säkert går den ner :D
PÅ tisdag har jag haft den i en vecka :D
Och då är det bara en vecka tills jag ska få byta stav :)
Men jag äter ipren några gånger om dagen för tungan är lite öm.
Blir värre när jag pratar eller sjunger ;)
Har ju så svårt hålla mig ifrån det ;)
Ne nu får jag börja om jag ska bli färdig till 1 :S

CAIO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0