wesley "min" älskade unge!

Igår var jag hos Wesley som vanligt och det var skitskoj! :D
han är med så himla mycket nu och skrattar,
 han har börjat ge ljud ifrån sig när man kittlar honom >.<
låter så himla gulligt! xD
Fick några kort på honom som jag lägger upp.
Han fick lite kläder av mig igår och bland annan en dreggelhalsduk >.<
blev så cool i den xD

Här har han den på sig :)

har även en söt bild när han nästan äter upp ett gosedjur xD



Nu ska jag göra lite annat :)
Skolan börjar klockan 1 idag och då ska vi bara leka i 3,5 timmar -.-


Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Okej :) tack för tipset! Kram

2010-10-24 @ 20:19:31
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0