Fritt fram! ;)

Halloj!
Idag är det tisdag och vi har ingen skola xD
Vi har dock saker som vi ska göra hemma -.-
I onsdags åkte jag på en förkylning och idag (tisdag) är den nästan borta :D
Idag ska jag hinna göra en del arbeten! Måste de!!
Ligger back en del redan :/ inte okej alls!

I söndags var jag och "passade" Thilda som är två veckor >.<
Hon var ruskigt liten! hade nästan glömt att Wesley har varit så liten!
Thilda är min mammas kompis barn om där är någon inte vet ;)
jag ska hjälpa dem lite nu i framtiden.

Igår var jag och dansade bugg och det är helt underbart! :D
känns roligt nu men där finns några personer som är svåra att dansa med... :/
men sen finns det dem som är lätta och roliga att dansa med xD
 Ne nu ska jag börja med något "roligt".


Här var Wesley ca.1 vecka :D ( om ni ser honom) hihi >.<
det är Sidney och wesley.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0