Tjoho!

Idag är det den 22/11 och det snöar hos oss :)
Dock lägger det sig bara på gräsmattor och inget på vägarna eller liknande.
På söndag är det den första advent och hoppas på snö då :)
Imon är det tisdag och då händer inte speciellt mkt :/ skola och kanske träning?
På onsdag ska jag efter skolan till körskolan och köra och sen 
till Wesley och skriva lite om honom och
sen vara lite med Sidney när hon kommer hem ifrån dagis :D

Sen händer det inget roligt vad jag vet förrutom att på lördag är det avslutnig för buggen :/
Jag har fått reda på att C kommer dit så blir lite läskigt att träffa honom igen :/
har inte träffat honom på ett år så blir lite scary där.

Men men nu ska jag sova i snöovädret (usch vilket väder! )

(här är Wesley 4 månader)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0