DAaadddyyy <3

Sitter ute hos pappa nu och har hjälpt honom sedan jag kom hem vid halv 1.
Ute hos pappa är det kallt som fasen -.-
nästan som i Idre :P kidding :P
men man blir mycket varmare med kaffe <3
gott oxå ;)

Imon o fredag är vi lediga från skolan o det är väääldiiiggt skönt
kanske hinner jag bli klar med alla olika arbeten som ska fixas -.-
Hatar alla ARBETEN!!!

Men  men.... det är:
Historia,Idrott,MIBS,Drama,Min egen ledarroll
 och säkert någon som jag missat skriva upp -.-'(pust)

Men men kanske ska jag träffa Sidney någon dag men det får endast bli om jag har gjort mina arbeten för annars kommer de aldrig att bli klara.

Ska gå nu men skrivet väl när något arbete är klart.

CAIO
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0