Våffeldagen xD

Idag är det en bra dag :)
Tycker om våfflor xD hahaha men har bara ätit två idag :/
för när jag kom hem ifrån träningen så hade de redan blivit gjorda -.-
så de var mjuka o inte så krispiga som de ska vara ( suck)

Idag körde jag bara MMA och jag tog mopeden ner eftersom det var underbart väder <3
Men sen när jag skulle hem..-.- så hänger sig gasen! jag stänger av den på nödstop
och sen när jag skulle starta den igen.....
då dog den -.-

Så pappa fick komma ner o hämta mig (A)
 trodde jag men han kom ner och höllt på med mopeden ett tag sedan startade den igen.
TUR FÖR MOPEDEN KAN JAG SÄGA!!!

Nu ska jag gå och sova tror jag :)

Imon går jag till 5 i halv 5 -.-'

CAIO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0