Skolan

Tjaoo :D nu var det ett jäkla tag sedan jag skrev här :P
shame on me!!
Det har hänt lite sedan jag skrev senast, bland annat har jag börjat dansa bugg xD
Och där har jag träffat en jättesöt kille som jag trodde hette Jonas, men tydligen heter han Johan :P
Jag är sååå duktig på namn.. -.-'
Jag har oxå börjat träna MMA igen vilket är skitkul, Jag älskar det <3
Helgen som har varit hade jag besök av mina kompisar malin och Jasmine <3 jag älskar er det vet ni xD
Jag hade skit kul och det har jag inte haft på länge Tack tjejer ;)<3
Nu ska jag gå till malin o ta bussen in till Valhall -.-'
Har sett det nu att jag har inga bilder...bara en.Så nu laddar jag upp en bild på mig =).


Caio jag skriver igen när det har hänt något :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0