Finaste någon kan få!

Jag har äntligen kunnat börja leva igen
efter det som har hänt.
jag får mycket stöd och blir peppad.
När man sen får höra de mest underbara ord
 från sin vän, då lever man som bäst!
Jag är så sjukt glad att jag har fått lära känna dig! <3
du vet dem du är , och du ska veta att det finns inga ord som kan beskriva dig!
Du har visat mig äkta vänskap.
Jag känner mig nöjd med livet när jag är med dig,
för du får mig att må som en gud.
Du är allt som jag har önskat mig, ingen kommer någonsin kunna ta din plats i hjärtat.
Ska skriva det i huden på mig, visa alla att jag har en underbar vän.
Den ska dock stå för kärleken till min familj oxå.
Alltså ska den stå för Vänskap och kärlek.
har många som den ska stå för:
Tom,Sabine,Sidney,Wesley,Lina, min egna Frasse, Mamma,pappa, patrik,sandra,philip, isa,idoff och säkert några fler men som jag inte tänker på just nu :/

Har tänkt på detta länge så det är inget nytt, alltså att tattuera mig :D
Har kommit fram till att det skulle kunna se ut såhär:
denna::
eller denna : (uppe)

Om jag mixtrar med denna kan det nog bli fint, att sätta in ertt hjärta ist för klövern :




Nu blev det väldigt långt, men ibland är det skönt att skriva det man tycker! :)
  Nu ska jag sova! :) Ska med bussen 07.21 imon -.-

God natt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0