2:a advent

Ja då ringde 2:a advent på dörren imorse.
jag sov till klockan var 9.35
i två nätter har jag bara hostat och hostat!
känns som att lungorna ska vändas ut och in :S
detta leder till dålig sömm och trötthet :(

Så nu sitter jag med en kopp rykande te med rom och socker i,
detta gör att jag somnar lättare ;)

Imon är det solka och jag har redan varit uppe förlänge :/
kommer vara dötrött imon men finns inget att göra åt.

Idag var det julmarknad här hos oss och det var inget att hurra för ;/
typ 7 stånd....
sen var allt redan utsålt nät vi kom dit -.-
men skit i de! ;)

god natt sov gott ;)
Har sett det nu att jag har inga bilder...bara en.Så nu laddar jag upp en bild på mig =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0