Sommaren

Jaha då är sommarlovet snart slut?och jag har haft fullt upp med att jobba. Inte bra!
Sidney fick en lillebror den 15 Juni som ska få heta Wesley Tom Martin Schacht :D

Han är helt underbar! älskar honom! 
Jag fyller år om 16 dagar!! :D då ska jag pirca tungan och byta efternamn till Dyson :D

Pircing i tungan ;)

Mitt blivande namn :D

Idag har jag städat min garderob hade mycket som inte används och mycket som var förlitet.
Blev en stor påse med lite allt möjligt ;)
Har köpt lite nytt som ska användas i skolan o inte innan! haha
Ska damsuga igenom huset oxå innan mamma kommer hem annars blir hon arg :/
På måndag börjar skolan och det är onsdag idag så dessa dagar kommer att gå snabbt :/
Imon händer det nog inget speciellt men ska försöka komma in till väla för att köpa ett batteri till min mobil,
ska även träna på kvällen. Har inte tränat på hela sommaren men började igår(tisdag). Kan säga att jag har lite träningsvärk ;) och på fredag ska jag o jasse till Malmöfestivelen :D

Nu ska jag damsuga :)
CAIO®♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0