Nicks Studentfest!

Då ska man till Nick ikväll om det inte är 18års-gräns
Hoppas att der inte regnar i Ängelholm, för det gör det här!.
Men hoppas inte det eftersom det bjuder alla som går i 3:an och jag menar att alla som går 3:an har inte fyllt 18.
Jag är en av dem, men om två veckor då jävlar ska det festas!! :D haha
Bussen går om en timme och är färdig redan :)
Om allt går som det ska så ska jag sova hos frasse till imon eftersom min sista buss går kl.10 -.-
Men kommer jag inte in på Nicks så får jag åka hem direkt :/
Så hoppas verkligen!!

Imon är det en vanlig skoldag, börjar halv 9 och går till 15.20? tror jag ;) haha
 efter det är det träning på kvällen ;)
 Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0