Söndag :)

idag har det inte hänt så mycket :)
men det är skönt för det är ganska så mycket i skolan nu...
jag har duchat precis o innan de solade jag på våran altan xD
Ikväll kanske jag ska övningsköra med pappa hoppas för jag behöver verkligen lära mig
fyller inte år förren i Sepember men kan ju vara skönt o börja i tid xD

Idag är det 8 veckor kvar till Beräknadförlossningsdag för Sabine (Y)
guuuud vad jag länktar efter bebisen!!
nästan som att det är mitt eget barn xD
men det var 9 år sedan jag höllt i en sådan liten knotte ;)
och idag är det 12 veckor sedan jag fick reda på det.. tiden har flygit fram!

Nu ska jag inte skriva mer :P  för nu ska jag göra något annat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0