Skolan

Nu sitter jag i skolan och ska ha matte om ca. 20 min.
Det suuugggerrr!!!!Särskilt när man måste sitta där ensam.
För malin är sjuk :(<3 krya på dig hoppas du bli bättre snart
och jasse har inte matte med mig :(
Så jag kommer att sitta helt själv.

Idag har jag inte fått världens bästa start på dagen :(
Men alla dagar kan inte vara bra.
Det har inte hänt något men när vi hade engelska blev jag plötsligt deprimerad :(
Jag känner inte alls för att gå i skolan idag :( känner för att skolka men det kan jag inte göra.
Matten är svår som det är så jag måste verkligen gå.
Känner mig helt nere men det kan kanske bero på att en av mina bästa kompisar inte mår särskilt bra :(
Jag skyller inte på dig men man påverkas så himla mycket :(

Efter matten så ska vi ha lunch och sedan ska vi in till Rönne för att ha idrott.
Nu börjar vi om 10 min så jag måste gå nu.....


hörs kanske ikväll... om jag orkar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0