Aj aj aj ajjjjjjjjjjjj !!!!!!!!!!

Idag har jag varit på Ullared :)
kan säga att där var så sjukt mycket folk så det gick knappt att gå där :(
jag hittade därför inte alls mkt :(endast 3 saker :(
idag har jag oxå sååå sjuuukt ont i mitt knä :'(
Men ska kolla det denna veckan :) så jag kanske kan bli av med det.

Imon är det förhoppningsvis träning för min del :) om inte knät strejkar :/
hoppas att det känns bättre imon :/

På fredag är det kanske banhof så får se om jag åker dit, vill verkligen det men det ska ju vara någon med.
någon gång i veckan får jag veta om det blir banhof eller inte.
Men jag vill verkligen =D skulle egentligen festat imon men jag har varken pengar eller något tåg hem =(
vilket är väldigt tråkigt =/


Aja nu blev detta ett långt inlägg men som ni kanske har märkt har jag blivit sämre på att blogga :(
Ha de haj ®♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0